חזרה לדף מאמרים

מאמר

ניקיון דירות – ניקיון ברמה אחרת!

אם אתם עוד מתלבטים בין שירותיה של מנקה לבין חברת ניקיון מקצועית, חשוב להבין שמדובר בשירותים שונים בתכלית. בעוד מנקה מסוגלת לנקות ביעילות לכלוך "רגיל" שמצטבר לאורך השבוע בבית, חברת ניקיון נועדה לספק ניקיון הרבה יותר "עמוק", מקיף ויסודי.

במקרים רבים – רק חברת ניקיון
בסיטואציות כמו מעבר לדירה חדשה, מעבר לדירה אחרי שיפוץ או בעת קבלת דירה חדשה מקבלן – אין בכלל שאלה. רק חברת ניקיון מקצועית מסוגלת להתגבר על כמויות הלכלוך שהצטברו בדירה. שירות ניקיון דירות נועד להפוך את הדירה שלך מאתר בניה למקום שבו נעים לחיות, מקום שבו אפשר לפרוס שטיח יפה ולהרגיש בבית.

הלכלוך הקשה ביותר

בנייה ושיפוצים משאירים לכלוך תעשייתי מהסוג הרע ביותר. קודם הבית מלא באבק דק שנכנס לכל חור: שאריות של בטון, גבס, בלטות, ניסורים ועוד. מעבר לכך ישנם הרבה כתמי צבע על הרצפה, על הפאנלים ועל מסגרות האלומיניום של החלונות. אם לא מנקים את השאריות הללו מיד אחרי השיפוץ – אלו "מזכרות" שישארו איתך לכל החיים ויכערו את הבית.

מכונת פוליש (לצורך קרצוף)

לא עושים פוליש בכל סוגי הרצפות. למשל גרניט פורצלן לא צריכה פוליש. יחד עם זאת, חשוב להעזר במכונת פוליש כדי לנקות ולקרצף את הרצפה בצורה יסודית. הסרת כתמי צבע ברמה הכי גבוהה שיש, תוך שמירה על הרצפות. שירות ניקיון דירות כולל קרצוף יסודי של מרצפות הבית עם מכונת פוליש, וזאת כדי להשיג את האפקט הנוצץ בכל הבית. ספונג'ה רגילה לא מתקרבת לאפקט הזה.

מה כולל שירות ניקיון דירות?

ניקיון דירות אורך בד"כ 6-8 שעות, תלוי בגודל הדירה ובמבנה שלה. הדירה צריכה להיות ריקה לחלוטין כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. השירות כולל ניקיון רצפות, ניקיון פאנלים, מסגרות אלומיניום, חלונות, תריסים, מרפסת שמש, מעקה שקוף, מטבח, ארונות מטבח, חיטוי מקלחות ושירותים ועוד. במילים אחרות, מבריקים את המילה מא' ועד ת'.

בלי נזקים מיותרים

חברת ניקיון ותיקה ומקצועית תנקוט מגוון אמצעי זהירות, על מנת להימנע מכל נזק לאריחים, לארונות או לפריט אחר בדירה. כדי להימנע מנזקים מיותר, חשוב להשתמש בחומרי ניקוי איכותיים ולא חזקים מדי. למשל חומצה היא חומר שאסור להשתמש בו וגורם לנזק בלתי הפיך. מעבר לכך, יש להתאים את סוג חומר הניקוי למשטח שאותו מנקים. ישנים חומרים ייעודיים למרצפות מסוגים שונים, למשטחי שיש, לחלונות וכמובן לפרקטים. חברה מקצועית תקפיד על כל הפרטים הקטנים הללו.

שביעות רצון ואחריות

בתחום של ניקיון דירות אין הפתעות גדולות, ולא אמורות להיות בעיות של "תיאום ציפיות". בסופו של דבר, הדירה צריכה להיות לא פחות ממבריקה. אחרי שמסיימים את העבודה, נהוג לעבור עם בעל המקצוע שביצע את הניקיון, על מנת לוודא שהכל נקי כמו שצריך. במידה ובעל הנכס מבקש מקצה שיפורים במיקום מסוים, לא צריכה להיות שום בעיה. לקוח מרוצה הוא לקוח טוב, שימליץ לאחר מכן על שירותי החברה לחברים שלו.