חזרה לדף מאמרים

מאמר

לילך סיגן-רוטלוי

לכל המעוניין,

הנדון: החוויה המצויינת שהיתה לי עם ד"ר סדר

בגילי, אין כבר הרבה הפתעות בחיים. במיוחד לא כשמדובר במעבר בית  – דבר שכבר עשיתי אינספור פעמים. ועם זאת, רונית גור מד"ר סדר הצליחה להפתיע אותי במעבר האחרון שלי.

כמובן שהייתי חרדה – לארוז בית שלם בו גרו 4 נפשות במשך 9 שנים – זה לא דבר של מה בכך. התקשרתי כמה פעמים לרונית כדי לוודא שיום אחד בלבד יספיק לה ולצוות שלה למשימה הזו. רונית הרגיעה אותי בסבלנות, והבטיחה להיות אצלי בשמונה וחצי בבוקר ביום שלפני המעבר. את בטוחה שאת לא רוצה להקדים לשבע וחצי? שאלתי אותה. היא רק צחקה, והתייצבה עם הצוות בשמונה וחצי, כמובטח. אני התכוננתי ליום עבודה מפרך, אבל ארבע שעות לאחר מכן, בלי שנקפתי אצבע, כל הבית היה ארוז, ואפילו שרוך נעל לא נשאר בחוץ.

ההפתעה הגדולה יותר היתה ביום המעבר עצמו. רונית והצוות הגיעו לבית החדש ביחד עם המשאית הראשונה, וכשש שעות מאוחר יותר, הבית כבר נראה כאילו אנחנו גרים בו כבר שנה. כל דבר עמד במקומו, ולא נותר אפילו ארגז אחד שלא נפרק. מיותר לציין שאפילו פריט אחד לא הגיע שבור או ניזוק במהלך הפריקה.

חברים שעברו לבקר היו המומים, וכך גם אני. מאז אני ממליצה בחום על שירותי ד"ר סדר, ומדי כמה חודשים, כשבעלי מפציר כי הארונות הפכו מבולגנים מדי, אני מזמינה את רונית והצוות לסיבוב קצר נוסף.

שווה כל שקל!  בברכה,

לילך סיגן-רוטלוי

כפר שמריהו