סוף שנת מס – ראש השנה לנהלים ולסדר
הזמן הזה הוא זמן חשוב לכל העצמאים. סוף שנת המס.
מאד חשוב להגיע מוכנים ל30 בדצמבר.
האם כל החשבוניות נאספו והועברו לרואה החשבון? כמה יהיה חבל למצוא באמצע ינואר את החשבונית מבית הדפוס על 5000 ₪ ולדעת שכבר אי אפשר יהיה להכניס אותה להוצאות.
האם כל נתוני התזרים השנתי הוזרמו לתוך הטבלאות הנכונות ואתם ערוכים מבחינת המיסוי?
האם טיפלתם נכון בכל עניני גביית התשלומים המגיעים לכם מלקוחות?
האם אתם יודעים למצוא מיד את כל הניירת לה אתם נדרשים בנושאים כאלה ואחרים?
האם אתם יודעים למצוא את כל פוליסות הביטוח שלכם ולהבין מה אתם משלמים על מה?
סוף שנת מס הוא מעין ראש השנה לנהלים ולסדר.
זמן מצוין לבנות שיטת תיוק חדשה ,שיטה שתתן לכם שליטה בחומרים בהם אתם מטפלים,
תקצר את הזמן אותו אתם מקדישים לטיפול כולל בניירת –בין אם אתם מחפשים או משמרים.
בין אם יש לכם משרד ביתי ובין אם המשרד הוא חיצוני, נהלי סדר ,שיטות תיוק ,ארכיון נגיש יאפשרו לכם לפנות זמן רב יותר לשיווק ,לביצוע עבודה וכמובן –לחיים.
כדאי לקחת יום או יומיים בהם אתם זזים רגע הצידה ובוחנים את ההתנהלות השוטפת. איך אתם מחלקים את הזמן, כמה אתם באמת מספיקים כל יום , האם רשימת המטלות הקטנות נערמת כל הזמן ומכבידה עליכם ואין לכם זמן לנושאי הליבה של העסק שלכם?
האם יש כתובת במחשב לכל מסמך והאם תוכלו לאתרו מייד במחשב ובתוך תיקיה באותו האופן?
ערמת ניירות מסודרת יפה –אינה פתרון סדר. גם מדף עם קלסרים עומדים יפה בטור באותו הצבע אינם פיתרון סדר.
עסק. כל עסק בכל תחום צריך להתנהל באמצעות מערכת נהלים מובנה ומסודרת המותאמת לצרכיו.
נובמבר דצמבר הם הזמן האידיאלי לבצע בעסק את הארגון הזה.
בהצלחה.