כשאתם עוברים דירה ואוספים הצעות מחברת הובלה, מן הסתם אתם תשאלו את המוביל אם הוא מבוטח.
השאלה הזו היא טובה אך צריכה להיות מדוקדקת יותר.
תבינו היטב מה הפוליסה שלו מכסה ומה לא. איזה אחריות ייקח היה והפוליסה אינה מכסה, ובאיזה מקרה.
- הביטוח אינו מכסה שברים של זכוכית ארוזה, וכלים שבירים.
כמו גם אמנות למינה. - הביטוח אינו מכסה את הדרך בין המשאית לבית.
חברות הביטוח מאד מקשות על חברות ההובלה במימוש בפוליסות וגובה ההשתתפות העצמית יכול להיות באזור ה9000 שקל ומעלה.
הם יעדיפו לפצות אתכם בעצמם או להעלם.
שגם אם יהיה נזק, הסיכוי שהם יפעילו ביטוח הוא קטן מאד. לכן יש לוודא שיקחו אחריות בלי קשר לקיומה של פוליסת ביטוח.
תמיד תימצא דרך להפיל עליכם את הנזק.
במידת האפשר בדקו לפני שהמוביל עוזב ומשולם, שהמקרר עובד, וגם המדיח, מכונת הכביסה והמכשירים הגדולים. תתעקשו שיסירו ניילונים מהרהיטים ותבדקו שאינם פגועים. כל עוד המוביל בדירה ולא קיבל תשלום וטיפ יהיה יותר פשוט לדרוש פיצוי.
דאגו לתת לו את כל הפרטים האמיתיים אשר למעבר. הן בעניין הגישה לדירה החדשה הן בעניין סידורי חניה, נגישות וגודל של מעלית וכך הלאה.
אם בנתונים שנתתם לו, לא נמצא רהיט כזה או אחר, אך הגיוני שהמוביל יבקש תוספת במחיר על הוספה. כך גם על נקודת עצירה בדרך. נקודת עצירה גם אם היא ממש רחוב ליד מאריכה את זמן העבודה.
עשו עבודת הכנה טובה – ודאו מראש שהארון נכנס לנישה המיועדת, ושהמקרר עובר בפתח.
ולבסוף.
חברת הובלה שרוצה אתכם כלקוחות שלה בעת מעבר דירה, חייבת לשלוח נציג מטעמה לראות את ביתכם לפני המעבר.
הצעת מחיר שניתנת בטלפון היא לעולם לוקה בחסר.
חברת הובלה שתשלח נציג מקצועי תוכל ללמוד על הגישה לבית וכל השאר כדי למנוע אי הבנות ועגמת נפש ביום המעבר.
אנחנו בדוקטור סדר, שמחים לכוון את לקוחותינו לחברת הובלה מתאימה.
אנחנו עובדים עם מספר חברות הובלה, אנחנו נתאים את חברת ההובלה לצרכים של הלקוח, וכהחלטה עיסקית אסטרטגית לא נגה עמלה מאף חברת הובלה ונותני שרותים אחרים שנמליץ לכם.