אנו מתחייבים בפני הלקוח
אנחנו בדוקטור סדר, מאמינים שלתת שרות זו זכות.
שרות, זה הרבה מאד דברים קטנים, שנחוצים לך הלקוח שלנו ושאינם כלולים בחוזה העבודה, את מה שהתחייבנו בחוזה מולך אנחנו מחוייבים לספק. כל השאר זה שרות. בשפה של הדוקטור קוראים לזה: חלום של מעבר דירה.
עמידה בזמנים
אנחנו עומדים בזמנים בכל מובן. נגיע בתאריך ובשעה שהתחייבנו עליהם. אם נגלה שאנחנו חס וחלילה מאחרים בחמש-עשר דקות אנחנו ניידע אותך.
אמינות
צוות העובדים של הדוקטור אמין, איכפתי ואחראי. כל מה שנתחייב – גם נבצע.
כבוד הדדי
אנחנו ננהג בלקוחותינו בנועם, בכבוד, באכפתיות. חשוב לנו שהכל ילך חלק, ואנחנו מבקשים לדעת מראש על עיכובים.
שקיפות
יש להסביר ללקוח לפני ביצוע העבודה מה כרוך בה, ומה המחיר הנדרש עבורה.
אנחנו משתדלים לתת מידע ללא שום אותיות קטנות. חשוב לנו שהלקוח שלנו יבין איך נבנה התמחור ואיך תתבצע העבודה.
איכות, אמינות, ביסוס והובלת התחום (החל ב2005), יצירתיות, תכליתיות, ביצועיות, שקט, נמרצות. אנחנו מקשיבים עם העיניים ועם הלב, משתדלים לתת ללקוח את מה שהוא זקוק לו. אין כזה דבר… שאין כזה דבר. לכל דבר יהיה פתרון.
הלקוחות יגידו
אנחנו יודעים שאפשר לסמוך עלייכם
תודה, זה היה חלום..
היה שווה כל שקל,
הצוות הוא צוות של מלאכיות/פיות
חשבנו שזה יהיה סיוט וזה היה הכי קל מעבר לכל דמיון.
הצלתם אותנו/הצלתם לנו את הנישואים…
נפלתם לנו מהשמיים.
אתם מוזמנים להציץ למכתבי התודה שקיבלנו לאגף הביקורות בפייסבוק שלנו:
http://www.facebook.com/doctor.seder/reviews