חזרה לדף מאמרים

מאמר

5 כללי זהב לפני מעבר דירה בתל אביב – לא עוברים לפני שקוראים

העיר תל אביב ידועה בקסם שלה, באווירה החופשית ברחובות, במקומות הבילוי הבלתי נגמרים ובחוף הים שמושך אליו תיירים מכל העולם אבל שזה מגיע למעבר דירה בעיר החיים כבר לא נראים כל כך יפים וכל כך מהנים. לפני מעבר דירה בתל אביב יש לא מעט כללים שחשוב לדעת ואם מקפידים עליהם יום המעבר הופך לנעים יותר, נוח יותר וכמובן מהיר יותר. אגב, הכללים האלו תקפים לגבי כל סוג של מעבר וזה כולל דירות סטודנטים שלא מכילות כמעט כלום, דירות קטנות שכבר ניתן למצוא בהן רהיטים כבדים ולא מעט מכשירי חשמל וכמובן דירות גדולות של משפחות עם ילדים שהמעבר שלהן כבר דורש עבודה הרבה יותר מאומצת.

לבחור את השעה ואת היום
העיר תל אביב עמוסה ברוב שעות היום אך יש שעות שבהן העומס והצפיפות בלתי נסבלים לחלוטין. שעות הבוקר לפני העבודה או שעות אחר הצהריים שאנשים רוצים להגיע הביתה יוצרים בכבישים בעיר והכבישים המובילים לעיר פקקים נוראיים ומומלץ שלא לבצע את ההעברה בשעות האלו. בנוסף, העיר משופעת בהופעות ומופעי בידור ולכן מומלץ גם לברר שאין באותו יום שום מופע או הופעה שיכולים לגרום לפקקים בלתי צפויים. הובלת דירה בתל אביב לא חייבת להיות שעות ארוכות, אם בוחרים שעות נוחות כמו בשעות הבוקר המאוחרות, בצהריים או אפילו בלילה אפשר לבצע את המשימה בזמן קצר ביותר.

קחו אתכם רק את מה שאתם צריכים
מעבר דירה הוא הזדמנות נהדרת להיפטר מכל הרהיטים, הבגדים והחפצים שצברתם במהלך השנים אבל כבר אין לכם שימוש אמיתי בהם. אז נכון שלפעמים הרגש והזיכרונות קצת מקשים עלינו אבל גם אתם יודעים שעדיף בית מסודר ומאורגן ולא בית מבולגן אז לכן זו פעולה שאתם חייבים לבצע ללא פשרות.

סדרו את הבית כבר ביום המעבר
שאתם מגיעים לבחור בחברת ההובלה בחרו בשירות העברת דירה בתל אביב כולל אריזה ושימו דגש גדול על ארגון הבית כבר ביום הראשון. אל תדחו לעוד שבוע או לעוד חודש את סידור הבית, עשו זאת בהקדם כדי שגם תוכלו לוודא שכל הרהיטים והחפצים שלכם הגיעו אתכם וגם כדי שתוכלו ליהנות מביתכם החדש כבר בימים הראשונים.

השירות עושה את ההבדל
זו אולי נשמעת לכם כמו נקודה פחות חשובה כאשר בוחרים את חברת ההובלות אבל אין תחליף לשירות מושלם. אז נכון שיהיו כאלה שיגידו שאין חשיבות גדולה לשירות כי בסך הכל המובילים מעמיסים את הציוד ומעבירים אותו לבית החדש אבל מובילים שמבינים אתכם, שמסבירים לכם ונותנים לכם תחושה שיש על מי לסמוך הופכת, בלי שנרגיש אפילו, את יום המעבר לפשוט ונעים הרבה יותר.

אל תשלמו בלי לבדוק אבל אל תחסכו שלא לצורך
לא משנה אם רכשתם בית חדש או שאתם נכנסים לבית קיים, סביר להניח שהמעבר דרש מכם מאמץ כלכלי לא מבוטל. הרבה אנשים חוטאים למטרה וטועים שהם מנסים לחסוך כמה שקלים בהובלה ובוחרים חברת הובלות לא מקצועית ולא מנוסה ולאחר מכן משלמים על כך ביוקר. כן חשוב לבדוק ולהשוות מחירים אבל אל תבחרו בהכרח בהצעה הזולה ביותר, יכול להיות שזה יעלה לכם יקר בעתיד.