חזרה לדף מאמרים

מאמר

ניקיון אחרי שיפוץ – כדי להרגיש שוב בבית…

לאחר שיפוץ, יש אנשים שמתלבטים אם להזמין מנקה "רגילה" או חברת ניקיון. מהניסיון שלנו, אין בכלל שאלה בנושא. מנקה "רגילה" לא מסוגלת (ולא אמורה) לדעת להתמודד עם סוג הלכלוך ועם כמות הלכלוך של שיפוץ. כתמי צבע, שאריות חומרים, אבק תעשייתי בכל פינה והמון המון זבל. בואו נודה, אחרי שיפוץ הבית שלכם נראה כמו שדה קרב. רק ניקיון יסודי ומקצועי יוכל לאפשר תנאים נורמליים למגורים.

לכלוך קשה ומזיק (אפילו רעיל)

כל אחד נתקל בבית מלוכלך. זה יכול להיות מטבח מלוכלך, שאריות אוכל, שערות של חיות, אבק, לכלוך על הקירות, אבטיה מלוכלת, שירותים וכו'. אלא שלאחר שיפוץ מדובר בלכלוך מסוג אחר לגמרי. במהלך השיפוץ, הפועלים עושים שימוש במגוון חומרים (חלקם רעילים) במסגרת שיפוץ הבית. לא ניתן להסיר לכלוך שכזה עם סמרטוט רגיל, ולא ניתן להשתלט על כמות כזו של של לכלוך. האבק שיש בבית לאחר שיפוץ הוא אבק רעיל, שאסור לנשום אותו, ולכן כ"כ חשוב להבריק את הבית לפני שנכנסים אליו.

ניקיון דירות אחרי שיפוץ – קסם הפוליש

מכונת הפוליש היא הכוכבת הראשית בתהליך של ניקיון אחרי שיפוץ. לא מדובר בפוליש לשיש, אלא בפעולה פשוטה של קרצוף רצפה "רגילה" באמצעות מכונת פוליש מקצועית. המכונה מנקה אבק בצורה הכי יסודית שיש, ובנוסף מסירה את כל כתמי הצבע (והסיליקון) שנשארו מהשיפוץ. ניקיון אחרי שיפוץ כולל ניקוי מרצפות, פאנלים, חלונות אלומיניום, זכוכיות, מטבח, משטחים, שירותים, אמבטיה, מרפסות ועוד. בכל הבית יש שאריות לכלוך שצריך להסיר ולנקות.

כמה זמן זה לוקח?

בד"כ ניקיון אחרי שיפוץ אורך 8 שעות (פחות או יותר), וזאת בהנחה שמגיע אל הבית צוות מקצועי של 2-3 אנשים שמשתפים פעולה בצורה אופטימלית ולא מפסיקים לעבוד 8 שעות. הדירה צריכה להיות ריקה מציוד, ולכן יש להזמין חברת ניקיון לפני ההובלה. אין צורך להיות נוכחים בזמן הניקיון ואפשר להגיע רק בשלבים הסופיים של התהליך, כדי לוודא שכל הבית נוקה כמו שצריך. בסיומו של התהליך, עוברים על בעל המקצוע על כל הבית.

כמה עולה ניקיון אחרי שיפוץ?

מדובר בשירות סופר משתלם, כאשר המחיר הסופי נקבע לפי מספר פרמטרים: גודל הדירה, מספר החדרים, מיקום הדירה, מבנה הדירה, גודל המרפסת, מחסן אם יש, לכלוכים מיוחדים שיש להסיר וכו'. בלי לתפוס אותנו במילה, טווח המחירים שרוב האנשים משלמים הוא 1,300-2,000 ש"ח (תשלום חד פעמי) – ומדובר בהשקעה הכרחית לאחר השיפוץ. רק ניקיון יסודי יאפשר לך בכלל להנות מהשיפוץ שזה עתה בוצע בדירה.

ללא נזקים מיותרים!

אחת הסיבות לבחור בחברת ניקיון מקצועית (ולא במנקה "רגילה") היא ההיכרות עם סוגי הלכלוך השונים. לדוגמא, אסור לגרד שאריות לכלוך על האלומיניום עם סקוטצ' רגיל, כי הדבר גורם לסריטות. ישנה סכין חיתוך מיוחדת עבור עפולה זו. באופן דומה, ישנם חומרים שונים להסרת לכלוכים מסוגים שונים, והכל במטרה למנוע נזקים למשטחים ולציוד. חברה מקצועית תעזוב את הבית כשהו נקי, מסודר וללא שום נזק מיותר.